L O V E .

kEmBali menCONTENG!!
Saturday 25 May 2013 | 02:32 | 0 comments
~Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah aku masih lagi bernafas dengan nafas Islam dan iman sehingga hari ini. Inilah ANUGERAH paling bermakna dalam hidup setiap insan termasuklah insan kerdil sepertiku.

Hari ini terdetik lam hatiku yang aku mahu kembali "menconteng". Secara jujurnya, aku terlupa akan kehadiran blog ini dalam hidupku. hampir 5 bulan aku tak pernah peduli ngan kehadirannya. aku pun tak pasti apa sebabnya. Mungkin sebab aku tak tahu nak tulis ape. mungkin!
**Alasan kolot!! lepas tue apesal kau buat blog kalau xtahu nak tulis ape kan. [suarajahat]

~~ Bila aku terasa nak buat entri otomatiknye otak aku KOSONG. betul!! aku tak tipu.

In Shaa Allah, mulai dari hari ini aku akan mula berjinak dalam dunia "AKU TETAP AKU" dan "menconteng" sepuas hati aku. (^_^) hehe

sebenarnya alasan kukuh aku kembali "menconteng" tuk menhilangkan keBORINGan yg melanda. huhu
::cuti panjang lg kot!! duk umah xtahu nak buat ape. makan tido makan tido jer. nampak sangat kerja aku sekarang menternak lemak secara besar-besaran. haiya. sadiss btul!!

menconteng ngan menulis sama ka?? haha *akuKELIRU
 
P/s : terimalah coretan aku ini dengan seadanya kerana.....

~aku tetap aku~

_FULLSTOP_

Older Post | Newer Post

CikEmi

listen to my heartbeat
Salam.. Tengss sudi jenguk blog CikEmi!! =D

Aku Tetap Aku

About Links Affies Entries

Chat

-Put your URL properly
-No e-mail allowed
-No harsh word
-Lets exchange link
put your cbox code here

Credits

Template : Miss Coffee
Others : L O V E